תקשור טלפוני עם רונית דוד לוי
לא תמיד ניתן להיפגש פנים אל פנים.
פגישת תקשור טלפוני תמיד אפשרית והמידע שמתקבל באמצעות השיחה בטלפון זהה לחלוטין למידע אשר מתקבל בפגישה אישית.
-
תשובות מדויקות לשאלותיך בכל תחום: זוגיות, אהבה, בריאות, פרנסה, קריירה ועוד.
-
תקשור מהיר, מדויק, מקצועי עם מתקשרת בעלת ניסיון 20 שנים!
-
ניתן לקבל תיקשור מסרים וקבלת מידע בתקשור על כל אדם.
-
תקבלו הכוונה לשנים רבות.
עם מה יוצאים משיחת התקשור?
איך יוצרים קשר עם רונית?
מתקשרים או כותבים לרונית לווטסאפ או בהודעה רגילה למספר שמופיע בהמשך
ניתן לשלוח לווטסאפ תמונה של אדם שתבקשו לקבל עליו מידע
שיחות התקשור הן 15 דק' עד שעה לבחירתכם.
חייגו עכשיו:
סטטוס: זמינה לשיחה טלפונית
רוצים שאני אחזור אליכם? השאירו פרטים כאן >>
אודות התהליך
כיצד מתנהלת פגישה סטנדרטית עם מתקשרת בטלפון?
בניגוד לפגישת תקשור רגילה, אליה יש צורך להיערך ולבצע הכנות רבות, פגישת תקשור בטלפון היא פגישה "קלילה" יותר, אותה ניתן גם לקיים מעכשיו לעכשיו, עניין ההופך את פעולת התקשור להרבה פחות מורכבת עבור אנשים רבים שמעוניינים בה. בדרך כלל, פגישות תקשור בטלפון עונות על צרכים, שאלות או אתגרים ספציפיים במיוחד, עליהם ניתן לענות באופן נקודתי ומבלי לקחת בחשבון את מכלול האלמנטים והפרטים של האדם המבקש את פעולת התקשור. עניין זה מאפשר לבצע פגישת תקשור בכל עת ובזמן קצר, לקבל מענה מהיר וחד על שאלות בוערות או בעיות קטנות, וכמו כן מאפשר לבצע פגישת תקשור מנוחיות הבית של האדם. בנוסף, לפגישת תקשור בטלפון יתרון מרכזי וחשוב, והוא האנונימיות. בפגישה כזו, האדם אינו צריך לספר למתקשרת בטלפון שלל פרטים אישיים, ויכול להסתפק רק בפרטים הספציפיים הנקודתיים שמרכיבים את הבעיה או ההתלבטות שלו.
למה חשוב ליצור קשר עם מתקשרת מומלצת
תקשור בטלפון הוא מיומנות מיוחדת ומורכבת למדיי. לא כל מתקשר טוב יוכל בהכרח לתקשר באופן טוב ויעיל בטלפון, שכן הפעולה דורשת, פרט ליכולות על טבעיות ולאינטואציה חזקה, גם ריכוז ברמה גבוהה במיוחד. מסיבה זו, יש לבחור היטב את המתקשרת טרם התחלת פעולת התקשור. יכולת לתקשר בטלפון היא יכולת נרכשת, אותה יש לשכלל במשך זמן רב על מנת להגיע לרמה גבוהה של מיומנות ודיוק. בעת מציאת המתקשרת, יש לוודא שהיא אכן בעלת ניסיון רב בתקשור בכלל ובתקשור בטלפון בפרט. כמו כן, מומלץ מאוד להיעזר בהמלצות ממכרים, מבני משפחה ואף מרשת האינטרנט, על מנת לעמוד על טיבה של המתקשרת.